x تبلیغات
تولید کننده انواع پارچه برزنت درجه یک

ساده ترین روش بستن چادر مسافرتی

 چادر مسافرتی

ساده ترین روش بستن چادر مسافرتی

 

در هنگام خرید و تهیه ی چادر برزنت مسافرتی ، کارشناسان واحد فروش به مشتریان خود نحوه ی بستن این چادرها را توضیح می دهند. 

چادر برزنت مسافرتی در انواع مختلف تولید و روانه ی بازار می گردد. نحوه ی بستن این چادرها بسیار آسان و راحت می باشند و در کسری از ثانیه امکان پذیر می باشند. 

 

لیست قیمت برزنت 1402

 

 برزنت 

لیست قیمت برزنت 1402

 

لیست قیمت برزنت 1402 نسبت به سال گذشته در مجموعه ی ایران برزنت با افزایش زیادی رو به رو نشده است. 

گروه تولیدی ایران برزنت برای جلب اعتماد مشتریان خود انواع پارچه های برزنتی را با کیفیت بالا و قیمت ارزان به مشتریان خود به فروش می رساند. 

لیست قیمت پارچه های برزنتی بنا به انواع مختلف ، متفاوت می باشد. چرا که این پارچه ها در انواع مختلف با تراکم بافت متفاوت قابل تولید می باشند. 

جهت اطلاع از قیمت برزنت در سال جدید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید. 

قیمت برزنت ضد آفتاب

 برزنت 

قیمت برزنت ضد آفتاب

 

برزنت ضد آفتاب به دلیل لایه های پلی استری و تراکم بافت فوق العاده در برابر نور خورشید و اشعه ی مضر آن از مقاومت بالایی برخوردار می باشد.

این پارچه ها با قرار گیری به صورت مستقیم در زیر نور آفتاب از مقاومت بالایی برخوردار می باشند. برزنت ضد آفتاب در برابر کشش زیاد ، برخورد با جسم تیز ، قرار گیری در زیر نور آفتاب و ... از مقاومت بالایی برخوردار می باشد.

این پارچه ها دارای وزن سبکی می باشند. این پارچه ها از استحکام و دوام بالایی در برابر هر گونه تغییرات آب و هوایی برخوردار می باشند.

برزنت کیفی چه نوع برزنتی است؟

 برزنت 

برزنت کیفی چه نوع برزنتی است؟

 

برزنت کیفی یک نوع پارچه در صنعت نساجی به شمار می رود. این پارچه ها به دلیل کیفیت بالا از انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستند و به دلیل وزرن سبک و قابلیت حمل و جا به جایی آسان ، معمولا از آن برای تولید کیف استفاده می کنند.

برزنت کیفی با رنگبندی متنوعی در مجموعه ی ایران برزنت تولید می شوند. این پارچه ها دارای کیفیت بالایی هستند. 

فروش برزنت ضد آب

 برزنت 

فروش برزنت ضد آب

 

فروش برزنت ضد آب در مجموعه ی ایران برزنت با قیمت اقتصادی و ارزان امکان پذیر می باشد. این پارچه ها با بالاترین کیفیت و بهترین نوع دوخت به فروش می رسند. 

پارچه برزنت ضد آب به دلیل مقاومت بالا در برابر قطرات باران و یا آب دارای خریداران و طرفداران بسیار زیادی می باشد. این پارچه ها با قیمت ارزان در مجموعه ی ایران برزنت به فروش می رسند. 

فروش برزنت در مجموعه ی ایران برزنت با اندازه های مختلف امکان پذیر می باشد. 

برزنت ارزان در کرج 

 برزنت

برزنت ارزان در کرج 

 

برزنت در مجموعه ی ایران برزنت با توجه به کیفیت بالا، با قیمت مناسب و ارزان به فروش می رسد. این پارچه ها با کیفیت بالایی در مجموعه ی ایران برزنت قابل تولید می باشند. 

گروه تولیدی ایران برزنت به عنوان برترین تولید کننده های پارچه برزنتی در سراسر کشور محسوب می شود. این پارچه نه توسط گروه ایران برزنت نه تنها در کرج بلکه به سراسر کشور ارسال می شوند. 

فروش انواع چادر مسافرتی در تهران

 

 چادر مسافرتی

فروش انواع چادر مسافرتی در تهران

 

مجموعه ی ایران برزنت به عنوان برترین تولید کننده ی چادر برزنت مسافرتی در سراسر کشور به شمار می رود. این چادرها در ابعاد و اندازه های مختلف در مجموعه ی ایران برزنت قابل تولید می باشند.

گروه تولیدی ایران برزنت انواع چادرهای برزنت مسافرتی را در تهران، به مقصد و به دست صاحبین آن ها در کمترین زمان ممکن ارسال می کند. 

این چادرها با قیمت مناسب خدمت مشتریان محترم به فروش می رسند. تنها با یکبار خرید چادر برزنت مسافرتی از مجموعه ی ایران برزنت به صورت دائمی مشتری ثابت مجموعه ی ما می شوید. 

قیمت برزنت پلاستیکی

 

 برزنت 

قیمت برزنت پلاستیکی

 

برزنت پلاستیکی در اندازه های مختلف با ضخامت های متفاوت در مجموعه ی ایران برزنت قابل تولید می باشد. 

این پارچه ها جزء یکی از با کیفیت ترین نوع پارچه های برزنتی در بازار به شمار می روند. 

برزنت پلاستیکی به دلیل جنس ضد آب، ضد آفتاب و ضد حرارت از طرفداران بسیار زیایدی برخوردار می باشد. 

این پارچه ها با هر بار تغییرات دمایی دچار تغییر کیفیت نمی شوند. 

قیمت برزنت پلاستیکی در مجموعه ی ایران برزنت مناسب و ارزان می باشد. جهت اطلاع از لیست قیمت برزنت پلاستیکی با شماره های درج شد در سایت تماس حاصل فرمایید. 

لیست قیمت برزنت 1402

 

 برزنت

لیست قیمت برزنت 1402

 

برزنت به عنوان یکی از پارچه های مقاوم و صنعتی مستحکم در بازار به شمار می رود. این پارچه ها در انواع مختلف در مجموعه ی ایران برزنت به فروش می رسند. 

گروه تولیدی ایران برزنت به عنوان برترین تولید کننده ی پارچه برزنتی در کشور محسوب می شود. این مجموعه با پشتکار فراوان بیش از سه دهه مشغول به تولید انواع پارچه های برزنتی با کیفیت بالا پرداخته است. 

 

این مجموعه انواع پارچه های برزنتی را در سال 1402 با نرخ پایینی افزایش داده است. شما می توانید، برای تهیه ی برزنت با کیفیت و ارزان قیمت همین حالا از مجموعه ی ایران برزنت اقدام به خرید نمایید. 

 

برزنت پارکینگ

 برزنت 

برزنت پارکینگ

 

برزنت پارکینگ برای محافظت از خودروی شما در مکان های سر باز مانند : پارکینگ های عمومی مورد استفاده قرار می گیرد. 

این پارچه ها در برابر باد ، باران ، آفتاب و یا فضولات حیوانی از مقاومت بالایی برخوردار هستند. 

وجود این پارچه ها مانع از بروز هر گونه آسیبی به بدنه ی خودروی ماشین شما می شوند. این پارچه ها در برابر تغییرات آب و هوایی از مقاومت بالایی برخوردار هستند. 

 

صفحه قبل 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 صفحه بعد