x تبلیغات
تولید کننده انواع پارچه برزنت درجه یک

برزنت پی وی سی

برزنت

برزنت پی وی سی

 

برزنت پی وی سی به عنوان یکی از بهترین و با کیفیت ترین نوع پارچه های برزنتی موجود در بازار محسوب می شود. این پارچه ها از انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشند. 

پارچه برزنت پی وی سی به دلیل کیفیت بالا معمولا در بسیاری از کارخانه های منسوجات جهت تهیه و تولید انواع لباس های ضد آب، لباس های ورزشی، مانتوهای بارانی و ... مورد استفاده قرار می گیرد. 

برزنت پی وی سی دارای قیمت مناسب و ارزانی می باشد. این پارچه ها در مجموعه ی ایران برزنت با کیفیت بالا تولید و روانه ی بازار می شوند. 

انواع چادر مسافرتی

 چادر مسافرتی

انواع چادر مسافرتی

چادر برزنت مسافرتی در ابعاد و اندازه های مختلف در مجموعه ی ایران برزنت در حال تولید می باشد. این چادرها دارای انعطاف پذیری بالا و وزن سبکی هستند. 

چادر مسافرتی جزء یکی از با کیفیت ترین نوع چادر در بازار محسوب می شود. این چادرها از مقاومت بالایی در برابر باد، باران و آفتاب برخوردار می باشند. 

هر یک از چادرهای برزنتی تولید شده در مجموعه ی ایران برزنت با توجه به نوع آب و هوای اون منطقه تولید می شود.

به طور مثال : چادر برزنت مخصوص کوهنوردی به دلیل تعداد لایه های بالا در چادر تنها در مناطق کوهستانی مورد استفاده قرار می گیرد. 

قیمت انواع برزنت 

  برزنت

قیمت انواع برزنت 

 

قیمت پارچه برزنت در مجموعه ی ایران برزنت ارزان و مقرون به صرفه می باشد. علت قیمت پایین در این مجموعه به دلیل کاهش سود کاری افراد می باشد. 

هدف این مجموعه خرید تمامی افراد با هر بودجه ای می باشد. گروه جهان برزنت با مردم و در کنار مردم آماده ی فروش و ارائه ی بهترین خدمات می باشد. 

برزنت در انواع مختلف با ضخامت و ابعاد متفاوت در مجموعه ی ایران برزنت تولید می شود. جنس و کارایی هر یک از پارچه های تولید شده در این مجموعه متفاوت می باشد. 

اگر قصد خرید و تهیه ی برزنت ارزان قیمت و کیفیت بالا را دارد، همین حالا از مجموعه ی ایران برزنت اقدام نمایید. 

فروش برزنت ضخیم

 برزنت

فروش برزنت ضخیم

فروش برزنت ضخیم در مجموعه ی ایران برزنت به صورت حضوری و غیر حضوری با قیمت مناسب و کیفیت بالا می باشد. این مجموعه انواع برزنت را با ضخامت های مختلف تولید و روانه ی بازار می کند. 

شما می توانید، با توجه به نوع نیاز خود انواع برزنت را با بالاترین کیفیت و بهترین نوع دوخت از مجموعه ی ایران برزنت خریداری نمایید.

گروه تولیدی ایران برزنت به عنوان یکی از برترین تولید کننده های پارچه برزنتی با ضخامت بالا در سراسر کشور محسوب می شود. 

برزنت ضد آب و آفتاب قیمت

 برزنت

برزنت ضد آب و آفتاب قیمت 

برزنت ضد آب و آفتاب جزء یکی از پر فروش ترین انواع پارچه های برزنتی در صنعت نساجی محسوب می شود. این پارچه ها از مقاومت بالایی در برابر آب و آفتاب برخوردار می باشند و در برابر باران و اشعه ی uv به ترتیب از جذب قطرات آب و پوسیدگی این پارچه ها جلوگیری می کند. 

قیمت برزنت ضد آب و آفتاب در مجموعه ی ایران برزنت ارزان و مقرون به صرفه می باشد. گروه تولیدی ایران برزنت به عنوان یکی از بهترین مراکز تولیدی پارچه های برزنیت در سراسر کشور شناخته شده است. 

برزنت پی وی سی

برزنت

برزنت پی وی سی

برزنت پی وی سی به عنوان یکی از مقاوم ترین و مستحکم ترین نوع پارچه های برزنتی در سطح کشور به شمار می رود. معمولا از این پارچه ها در مواقع حساس مور استفاده قرار می گیرند. 

برزنت پی وی سی دارای خاصیت و قابلیت ضد آب و ضد حرارت می باشد. مجموعه ی ایران برزنت، برزنت پی وی سی را با کیفیت بالا تولید و روانه ی بازار می کند. 

این پارچه ها در عرض 100 تا 200 سانتی متر تولید می شوند. گروه ایران برزنت به عنوان یکی از بهترین تولید کننده های برزنت پی وی سی در سطح کشور محسوب می شود. 

دوخت کیف برزنتی

 برزنت

دوخت کیف برزنتی

کارخانه ی ایران برزنت به دلیل دارا بودن دستگاه های پرس تمام اتومات و مجهز اقدام به تولید انواع کیف های برزنتی کرده است. کیف برزنتی از پارچه های برزنت در مجموعه ی ایران برزنت تولید می شود. 

این پارچه ها دارای انعطاف پذیری بالایی می باشند. کیف برزنتی به دلیل وزن سبک و کیفیت بالا مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. این محصول با کیفیت در رنگ و طرح های مختلف با اندازه های کوچک و بزرگ تولید می شود. 

 

طرز بستن چادر مسافرتی

 

چادر مسافرتی

طرز بستن چادر مسافرتی

 کارشناسان مجموعه ی ایران برزنت در هنگام فروش چادر مسافرتی، نحوه ی نصب و بستن چادرهای برزنت مسافرتی را به شما مشتریان عزیز و ارجمند آموزش می دهند. 

این چادرها به دلیل وزن سبک دارای نصب، راه اندازه و جمع کردن آسانی می باشند. گروه تولیدی ایران برزنت به عنوان یکی از برترین مراکز تولیدی چادرهای برزنتی در سراسر کشور محسوب می شود.

 

این مجموعه انواع چادرهای برزنتی را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت به فروش می رساند. 

 

قیمت برزنت نسوز

 برزنت

قیمت برزنت نسوز

قیمت برزنت نسوز در مجموعه ی ایران برزنت با توجه به کیفیت و نوع دوخت مشخص و تعیین می گردد. گروه تولیدی ایران برزنت انواع پارچه های برزنتی را در ابعاد و اندازه های مشخص با توجه به نیاز مشتری تولید می کند. 

هدف این مجموعه فروش انواع برزنت با قیمت مناسب و کیفیت بالا می باشد. برای اطلاع از قیمت برزنت نسوز می توانید از طریق شماره های درج شده در صفحات سایت تماس حاصل فرمایید. برزت نسوز در مجموعه ی ایران برزنت با کیفیت بالا و دوخت تمیز به فروش می رسد. 

برزنت کانال کولر

برزنت

برزنت کانال کولر

برزنت کانال کولر از کیفیت بالایی در مجموعه ی ایران برزنت برخوردار می باشد. این پارچه ها از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. این پارچه ها در ابعاد و اندازه های استانداردی برخوردار می باشند. برزنت کانال کولر در برابر تغییرات آب و هوایی از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. برزنت کانال کولر در عرض و طول مشخص به فروش می رسد. این پارچه ها در رنگبندی آبی، مشکی و طوسی تولید می شوند.

صفحه قبل 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 صفحه بعد