x تبلیغات
تولید کننده انواع پارچه برزنت درجه یک

قیمت برزنت ضخیم ضد آب

 برزنت 

قیمت برزنت ضخیم ضد آب

 

برزنت ضخیم با ضخامت 3 تا 6 لایه در مجموعه ی ایران برزنت تولید می شود. این پارچه ها به دلیل تولید با متریال نانو دارای خاصیت ضد آب می باشند. 

گروه تولیدی ایران برزنت، انواع برزنت ضخیم ضد آب را با قیت مناسب به فروش می رساند. از انواع برزنت های ضد آب می توان به برزنت کانتینری، برزنت نانو اب گریز، برزنت سایبان، برزنت کیفی و ... اشاره کرد. 

هر یک از پارچه های نام برده شده دارای قابلیت و ویژگی های متفاوتی می باشند و به دلیل تولید با مواد با کیفیت، از دوام و طول عمر بالایی برخوردار هستند. 

قیمت برزنت ضخیم در مجموعه ی ایران برزنت مناسب و ارزان می باشد. جهت اطلاع از لیست قیمت این محصول با کیفیت با شماره های درج شده در صفحات سایت تماس حاصل فرمایید. 

فروش برزنت متری

 برزنت

فروش برزنت متری

 

فروش برزنت در مجموعه ی ایران برزنت به صورت متری با عرض 100 تا 200 سانتی متر و طول 50 تا 100 متر امکان پذیر می باشد. 

این مجموعه به عنوان برترین تولید کننده ی پارچه برزنتی در کشور محسوب می شود. این پارچه ها با بالاترین کیفیت و بهترین نوع دوخت قابل تولید می باشند. 

فروش برزنت متری در مجموعه ی ایران برزنت با قیمت مناسب و کیفیت بالا امکان پذیر می باشد. این مجموعه انواع برزنت را با استفاده از متریال درجه یک تولید و روانه ی بازار می کند. 

فروش انواع چادر مسافرتی در تهران

 چادر مسافرتی

فروش انواع چادر مسافرتی در تهران

 

فروش انواع چادر مسافرتی در تهران و سراسر کشور امکان پذیر می باشد. این مجموعه انواع چادر برزنت مسافرتی را با قیمت مناسب و ارزان به فروش می رساند. 

گروه تولیدی ایران برزنت به عنوان برترین تولید کننده ی چادر برزنت مسافغرتی در سراسر کشور شناخته شده است. این مجموعه با دقت و حساسیت بالا محصولات خود را تولید و سپس به فروش می رساند. 

جهت تهیه ی چادر برزنت مسافرتی با کیفیت و قیمت مناسب به مجموعه ی ایران برزنت مراجعه فرمایید. 

خرید برزنت متری

  برزنت 

خرید برزنت متری

 

خرید برزنت متری در کارخانه ی ایران برزنت با قیمت تولیدی امکان پذیر می باشد. این مجموعه انواع برزنت را اعم از : برزنت سایبان ، برزنت کیفی ، برزنت شمعی ، برزنت جودون ، برزنت نسوز ، برزنت ضد آب و ... را با قیمت مناسب و کیفیت بالا به فروش می رساند. 

خرید برزنت متری از مجموعه ی ایران برزنت به دو صورت حضوری و غیر حضوری امکان پذیر می باشد. این مجموعه با استفاده از مواد درجه یک اقدام به تولید انواع برزنت در اندازه های مختلف پرداخته است. 

شما می توانید برزنت با کیفیت را از مجموعه ی ایران برزنت با بالاترین کیفیت تهیه و خریداری نمایید. 

کارخانه برزنت کرج

  برزنت

کارخانه برزنت کرج

 

در کارخانه ی ایران برزنت، انواع برزنت با کیفیت بالا در تنوع رنگی فوق العاده تولید می شود. ضخامت برزنت در این مجموعه از 1 تا 6 لایه می باشد و بر اساس تعداد لایه های تشکیل دهنده دارای درصد مقاومتی متفاوتی می باشد.

از انواع برزنت تولید شده در مجموعه ی ایران برزنت می توان به پارچه های شمعی، کیفی، سایبان، نانو، جودون و ... اشاره کرد. هر یک از این پارچه ها دارای کاربردهای متفاوتی می باشند.

کارخانه ی ایران برزنت به عنوان بزرگترین مراکز تولیدی پارچه برزنتی در سراسر کشور به شمار می رود. این مجموعه انواع برزنت را در ابعاد و اندازه های مختلف تولید و روانه ی بازار می کند.

جهت تهیه ی برزنت با کیفیت و قیمت مناسب همین حالا از مجموعه ی ایران برزنت اقدام نمایید.

 

برزنت برای تراس

برزنت

برزنت برای تراس

 

برزنت برای تراس به دلیل انعطاف پذیری بالا، کیفیت مرغوب، وزن سبک، قابلیت حمل جا به جایی آسان، نصب آسان و سایر ویژگی و خصوصیات دیگر، مورد استقبال بسیاری از عموم قرار گرفته است. این پارچه ها در برابر نور آفتاب، آلودگی و یا حتی گرد و غبار از مقاومت بالایی برخوردار می باشند.

برزنت مخصوص تراس و یا بالکن در برابر نور آفتاب و اشعه ی مضر uv از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. پارچه های برزنتی به دلیل کیفیت و مقاومت بالا در برابر تغییرات آب و هوایی، به عنوان پوشش برزنتی مخصوص بالکن و تراس مورد استفاده قرار می گیرند.

 

 

برزنت ارزان قیمت

  برزنت

برزنت ارزان قیمت

 

قیمت برزنت با توجه به عوامل زیر مشخص و تعیین می گردد : 

1- ضخامت 

2- کیفیت 

3- نوع دوخت 

4- اندازه 

مجموعه ی ایران برزنت انواع برزنت را با بالاترین کیفیت با استفاده از متریال درجه یک تولید می کند. این پارچه ها از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار هستند. 

اندازه ی برزنت معمولا در حالت استاندارد از 100 تا 200 سانتی متر می باشد. این پارچه ها در رنگبندی های متنوع توسط مجموعه ی ایران برزنت تولید می شوند. 

قیمت برزنت در مجموعه ی ایران برزنت مناسب و ارزان می باشد. جهت اطلاع از قیمت این محصول با کیفیت با شماره های درج شده در صفحات سایت تماس حاصل فرمایید. 

انواع چادر مسافرتی

  چادر مسافرتی

انواع چادر مسافرتی

 

چادر برزنت مسافرتی در مجموعه ی ایران برزنت با استفاده از مواد و متریال با کیفیت قابل تولید می باشد. هر یک از چادرهای تولید شده در این مجموعه با حساسیت و دقت بالا تولید می شوند. 

هر یک از چادرهای برزنتی موجود در مجموعه ی ایران برزنت با کیفیت و جنس های متفاوتی می باشند. چادر برزنت مسافرتی در مجموعه ی ایران برزنت با ضخامت 1 تا 6 لایه تولید می شود. 

این چادرها از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار هستند. مجموعه ی ایران برزنت، چادر برزنت مسافرتی را با قیمت مناسب و ارزان در مجموعه ی ایران برزنت به فروش می رساند. 

کارخانه تولیدی برزنت

برزنت

کارخانه تولیدی برزنت


برزنت در کارخانه ی ایران برزنت با استفاده از الیاف مصنوعی و الیاف طبیعی قابل تولید می باشد. هر یک از این پارچه ها با استفاده از نخ منحصر به فرد و متریال مرغوب قابل تولید می باشند.

برزنت تولید شده در مجموعه ی ایران برزنت از مقاومت بالایی در برابر قطرات آب، برخورد با اجسام تیز، آلودگی و تغییرات آب و هوایی برخوردار می باشد.

هر کدام از پارچه های برزنتی تولید شده دارای قابلیت و ویژگی های منحصر به فردی می باشند. مجموعه ی ایران برزنت به عنوان برترین تولید کننده های پارچه برزنتی در سراسر کشور به شمار می رود. این مجموعه انواع برزنت را با بالاترین کیفیت و بهترین نوع دوخت تولید و روانه ی بازار می کند.

خرید برزنت سبک 

 برزنت

خرید برزنت سبک 

 

خرید برزنت سبک با ضخامت یک لایه تا دو لایه با بالاترین کیفیت و بهترین نوع دوخت به صورت حضوری و غیر حضوری در مجموعه ی ایران برزنت امکان پذیر می باشد. 

گروه تولیدی ایران برزنت به عنوان برترین تولیدی های پارچه برزنتی در سراسر کشور شناخته شده است. برزت سبک به دلیل وزن سبک و انعطاف پذیری بالا از متقاضیان و طرفداران بسیار زیادی برخوردار می باشد. 

خرید این نوع از پارچه های با کیفیت در مجموعه ی ایران برزنت با قیمت ارزان و مناسب امکان پذیر می باشد. 

صفحه قبل 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 صفحه بعد