x تبلیغات
تولید کننده انواع پارچه برزنت درجه یک

قیمت استخر برزنت کرج

روکش استخر

قیمت استخر برزنت کرج

قیمت استخر برزنت کرج با توجه به کیفیت، اندازه و ضخامت تعیین می شود. گروه ایران برزنت با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی جامعه انواع روکش استخر را با قیمت مناسب به صورت تولیدی خدمت شما مشتریان عزیز و ارجمند به فروش می رساند. 
شما می توانید، برای تهیه ی برزنت استخر با کیفیت به صورت مستقیم و بی واسطه با قیمت مناسب از مجموعه ی ایران برزنت اقدام نمایید. 

جهت اطلاع از لیست قیمت انواع برزنت استخری با شماره های درج شده در صفحات سایت تماس حاصل فرمایید. گروه تولیدی ایران برزنت با توجه به ابعاد و اندازه ی استخر مشتری انواع روکش استخر را تولید می کند. 

برزنت استخری در برابر فشار زیاد آب یعنی معادل 1000 میلی لیتر آب از مقاومت بالایی برخوردار می باشد و مانع از عبور جریان و یا نشتی آب از پارچه به بیرون می شود. 
در حال حاضر بهترین نوع برزنت استخری برزنت کانتینری می باشد. این پارچه ها در برابر فشار زیاد آب از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار می باشند. 

ارزان ترین مرکز فروش برزنت در ایران کجاست؟

 برزنت

ارزان ترین مرکز فروش برزنت در ایران کجاست؟

گروه ایران برزنت انواع برزنت را در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می کند. امروزه خرید و فروش برزنت با افزایش تقاضا رو به رو شده است، تا جایی که فروشگاه های زیادی در حال تولید انواع برزنت در سراسر کشور می باشند. گروه تولیدی ایران برزنت سعی دارد، برای جلب رضایت مشتریان خود انواع برزنت را با کیفیت های بالایی تولید و روانه ی بازار کند. 

گروه تولیدی ایران برزنت انواع برزنت را با بالاترین کیفیت و بهترین نوع دوخت به فروش می رساند. این مجموعه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز تولیدی برزنت در سراسر کشور شناخته شده است. خرید و فروش برزنت در بسیاری از مراکز تولیدی به صورت عمده، متری و رولی امکان پذیر می باشد. 

قیمت پارچه برزنت بر اساس پارامترهای مشخص تعیین و مشخص می گردد. گروه تولیدی ایران برزنت انواع برزنت را با قیمت مناسب به فروش می رساند. جهت اطلاع از قیمت انواع برزنت با شماره های درج شده در صفحات سایت تماس حاصل فرمایید. 

برزنت ضد آب با کیفیت

 برزنت

برزنت ضد آب با کیفیت

برزنت ضد آب با کیفیت را از مجموعه ی ایران برزنت بخواهید. این مجموعه از دهه ی 70 به طراحی و تولید انواع پارچه های برزنتی، چادرهای برزنتی، روکش های برزنتی و ... پرداخته است. مجموعه ی ایران برزنت رضایت مشتریان گرامی را از محصولات برزنتی خود به عنوان یکی از بزرگترین سرمایه های گران بها در این مجموعه می داند. مجموعه ی ایران برزنت با عبور از فراز و نشیب های بسیار زیاد، پارچه های برزنتی با خاصیت ضد آب را با بالاترین کیفیت و بهترین نوع دوخت تولید می کند. 

پارچه های برزنتی به عنوان یکی از مستحکم ترین نوع پارچه در صنعت نساجی محسوب می شوند. این پارچه ها در برابر فشار زیاد آب از مقاومت زیادی برخوردار می باشند. از خصوصیات و ویژگی های برزنت ضد آب می توان به مقاومت بالا در برابر آلودگی، مقاومت بالا در برابر آفتاب، مقاومت بالا در برابر اشعه ی uv، استحکام بالا در برخورد با اجسام تیز، تنوع در رنگبندی، قابل تولید در اندازه های مختلف، دارای دوخت با کیفیت، دارای قدرت کشسانی بالا، قابل تولید در ضخامت های مختلف، استحکام بالا در برابر تهدیدات محیطی و عوامل خارجی، دارای کیفیت منحصر به فرد، مقاوم در برابر مواد شیمیایی، مقاوم در برابر مواد اسیدی، مقاوم در برابر فضولات حیوانی، دارای وزن سبک، قدرت جا به جایی آسان، قابل شستشو و ... می باشد. 

برزنت پارکینگ

 برزنت

برزنت پارکینگ

پارچه های برزنت در صنعت بسته به نوع نیاز افراد دارای کاربردهای متعددی می باشند.
پارچه های برزنت پارکینگ از الیاف مصنوعی ترکیب شده با مواد یورتان و یا پلاستیک می باشند. به دلیل استفاده از مواد نفتی در الیاف مصنوعی دارای ظاهر براقی می باشند.
برزنت های پارکینگ با ضخامت 1 لا، 2 لا، 3 لا، 4 لا، 5 لا و یا 6 لا تهیه و تولید می شوند. 

پارچه های برزنت پارکینگ در مجموعه ی ایران برزنت به صورت کیلویی، عمده و یا تکی به فروش می رسند.
مجموعه ی ایران برزنت انواع برزنت های پارکینگ با کیفیت و مقرون به صرفه خدمت مشتریان گرامی عرضه می نمایند.

خرید برزنت سبک

 برزنت

خرید برزنت سبک 

برای تهیه و خرید برزنت سبک سعی کنید، از مراکز تولیدی معتبر این پارچه ها را تهیه نمایید.

مجموعه ی ایران برزنت به عنوان یکی از مراکز تولیدی پارچه برزنت معتبر انواع پارچه های برزنتی را با ضخامت یک لایه تا دو لایه تولید می کند. 

برزنت سبک بر خلاف برزنت سنگین (برزنت ضخیم) از کاربردها و قابلیت های بالاتری برخوردار می باشد. یکی از دلایل پر متقاضی بودن در برزنت های سبک به دلیل تعداد لایه های کم و وزن سبک در این پارچه ها می باشد. 

برزنت  سبک به دلیل وزن کم و انعطاف پذیری بالا از محبوبیت زیادی در بین مصرف کنندگان قرار گرفته است. برزنت سبک متشکل از تار و پود یک لایه تا دو لایه می باشد.  

خرید برزنت سبک

 برزنت

خرید برزنت سبک 

برای تهیه و خرید برزنت سبک سعی کنید، از مراکز تولیدی معتبر این پارچه ها را تهیه نمایید. درست است، که برزنت هر چقدر از تعداد لایه های بالاتری تشکیل شود، دارای استحکام و مقاومت بالاتری می باشد، اما به طور کلی اگر برزنت سبک با مواد و متریال با کیفی تولید شود، از استحکام و دوام بالایی برخوردار می باشد. 

برزنت سبک بر خلاف برزنت سنگین (برزنت ضخیم) از کاربردها و قابلیت های بالاتری برخوردار می باشد. یکی از دلایل پر متقاضی بودن در برزنت های سبک به دلیل تعداد لایه های کم و وزن سبک در این پارچه ها می باشد. 

برزنت ضخیم

 برزنت

برزنت ضخیم

برزنت ضخیم نسبت به برزنت نازک از دوام، استحکام و مقاومت بالاتری برخوردار می باشد. این پارچه ها به دلیل کیفیت بالا در بسیاری از صنایع مختلف قابل استفاده می باشند. 
برزنت معمولا در ضخامت های مختلف تولید می شود. منظور از برزنت ضخیم یعنی میزان تار و پود در هم تنیده شده با حجم نخ بالا می باشد. برزنت ضخیم از سه لایه تا شش لایه تولید می شود. 

وزن برزنت ضخیم بر اساس گرم و تعداد لایه های تشکیل دهنده از میزان نخ در هم تنیده شده مشخص می شود. معمولا در تولید برزنت از 80 درصد نخ پنبه و 20 درصد پلی استر و یا 60 درصد نخ پنبه با 40 درصد پلی استر تولید می شود.  

برزنت ضد آب و آفتاب

 برزنت

برزنت ضد آب و آفتاب

برزنت ضد آب و آفتاب جز اولین نوع پارچه های برزنت تولید شده در مجموعه ی ایران برزنت می باشد. از طرفی تهیه ی پارچه برزنت ضد آب و ضد آفتاب به یک امر ضروری تبدیل شده است. امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی و وجود دستگاه های صنعتی بزرگ، پارچه های برزنت در انواع طرح، ضخامت و رنگ های مختلف تولید می شوند.
پارچه های برزنتی از پلی استر و کرباس با ترکیب الیاف طبیعی و یا مصنوعی به وجود می آیند. حجم و نوع مواد سبب تغییر ویژگی در پارچه های برزنتی می شوند.
به طور مثال: برای تولید پارچه برزنتی ضد آب از روکش پلاستیکی و یا روکش یورتان استفاده می شود. همین امر سبب ایجاد خاصیت ضد آب در پارچه های برزنتی می شوند.
برزنت های ضد آب و آفتاب در مجموعه ی ایران برزنت به دو صورت سبک و ضخیم تولید می شوند. ضخامت برزنت های سبک از یک لایه تا دو لایه هستند، اما ضخامت برزنت های ضخیم تا شش لایه هم تولید می شوند. 

خرید برزنت کیفی

 برزنت

خرید برزنت کیفی

خرید برزنت کیفی از مجموعه ی ایران برزنت به دو صورت اینترنتی و حضوری امکان پذیر می باشد. با خرید اینترنتی از این مجموعه در کمترین زمان ممکن صاحب یک محصول منحصر به فرد و با کیفیت می شوید. شما می توانید، جهت تهیه ی برزنت کیفی از این مجموعه به صورت رولی، عمده، متری و کیلویی خریداری نمایید. 


برزنت کیفی

 


برزنت به عنوان یکی از پارچه های مستحکم، مقاوم و با دوام می باشد، که از مقاومت بالایی در برابر تهدیدات محیطی و عوامل خارجی برخوردار می باشد. این پارچه ها در برابر تغییرات دمایی تغییر کیفیت نمی دهند و قابل استفاده در هر نوع آب و هوایی می باشند. مجموعه ی ایران برزنت به دلیل استفاده از متریال با کیفیت انواع برزنت های کیفی را با کیفیت بالا تولید می کند. این پارچه ها دارای دوام و طول عمر بالایی می باشند و در برابر تغییرات دمایی و آب و هوایی از مقاومت بالایی برخوردار می باشند. 

خرید اینترنتی برزنت

 برزنت

خرید اینترنتی برزنت

امروزه با توسعه تکنولوژی و فضای اینترنت، روش های سنتی خرید یعنی مراجعه حضوری به بازار و فروشگاه ها، مثل قدیم رایج نیستند. برزگترین مزیت مرکز خرید اینترنتی پارچه برزنت کاهش هزینه های رفت و آمد و صرفه جویی در زمان  است . مشتریان بدون صرف هزینه  برای بازدید از مراکز خرید، با مشاهده انواع مختلفی  پارچه برزنت  حتی از  در شهر های مختلف خرید های خود را انجام می دهند.

صفحه قبل 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 صفحه بعد