x تبلیغات
تولید کننده انواع پارچه برزنت درجه یک

قیمت برزنت شمعی

 برزنت

قیمت برزنت شمعی

برزنت شمعی جزء آن دسته از پارچه های برزنتی با کیفیت و درجه یک در بازار به شمار می رود.
این پارچه برخلاف تصور بسیاری از افراد ، دارای کیفیت بالا و تراکم بافت فوق العاده ای می باشد . از خصوصیات برزنت شمعی می توان به وزن سبک و طول عمر بالای پارچه اشاره کرد.
این پارچه ها از انعطاف پذیری بالا و کیفیت عالی برخوردار هستند. برزنت شمعی در مجموعه ی ایران برزنت با استفاده از الیاف نیمه مصنوعی با ترکیبی از نخ پنبه تولید می شود.

نحوه ی خرید برزنت شمعی از مراکز مختلف تاثیر زیادی در تعیین قیمت خرید این محصول با کیفیت دارد. پارچه های برزنت شمعی در کارخانه ی ایران برزنت به صورت استاندارد و غیر سفارشی تولید می شوند .
اما در برخی از مواقع بسیاری از افراد خواهان و خریدار تهیه ی انواع برزنت های شمعی به صورت سفارشی هستند. در این صورت افراد می توانند انواع برزنت های شمعی را در اندازه و ابعاد مختلف از مجموعه ی ایران برزنت تهیه و خریداری نمایند.

قیمت برزنت شمعی در فروشگاه ها و یا مراکز ایران برزنت ارزان و کاملا اقتصادی می باشد. این فروشگاه انواع پارچه های برزنتی را با بهترین کیفیت به مشتریان خود به فروش می رساند.

برای اطلاع از لیست قیمت خرید انواع برزنت های شمعی با کارشناسان واحد فروش ایران برزنت تماس حاصل فرمایید.

پارچه برزنتی از کجا بخرم

پارچه برزنت

پارچه برزنتی از کجا بخرم

اگر به دنبال تهیه و خرید پارچه برزنتی با کیفیت و درجه یک هستید ، می توانید همین حالا به مراکز فروش ایران برزنت مراجعه نمایید. گروه تولیدی ایران برزنت ارائه دهنده ی انواع برزنت های با کیفیت و درجه یک به مشتریان خود می باشد. این مجموعه انواع پارچه های برزنتی را با خاصیت ضد آب ، ضد حرارت ، ضد آفتاب و ضد باکتری تولید می کند. 

این مرکز خرید انواع پارچه های برزنتی را به مشتریان خود با ابعاد و ضخامت های مختلف به فروش می رساند. پارچه های برزنتی در این مجموعه از کیفیت بالا و جنس مرغوبی برخوردار هستند و به دلیل کیفیت عالی دارای قیمت مناسبی می باشند. 

مجموعه ی ایران برزنت انواع پارچه های برزنتی را مشابه نمونه های خارجی تولید می کند. امروزه به دلیل نوسانات ارزی، پارچه های برزنت وارداتی با قیمت بالا به فروش می رسند. به همین علت مجموعه ی ایران برزنت انواع پارچه های برزنتی را با کیفیت بالاتر از نمونه های خارجی تولید می کند.
این مجموعه همواره از مشتریان ثابت زیادی برخوردار می باشد. با یکبار خرید از این مجموعه مشتری ثابت و دائمی ما شوید. جهت راهنمایی و مشاوره در تهیه ی پارچه های برزنتی با شماره های درج شده در سایت ایران برزنت تماس حاصل فرمایید.  

مرکز فروش پارچه برزنتی ضد آب

پارچه برزنت

مرکز فروش پارچه برزنتی ضد آب

مرکز فروش پارچه برزنتی ضد آب ، در مجموعه ی ایران برزنت با ابعاد مختلف در رنگبندی های زیبا با ارزان ترین قیمت به مشتریان این مجموعه به فروش می رسد. 

گروه تولیدی جهان برزنت ارائه دهنده ی انواع پارچه های برزنتی ضد آب با قیمت ارزان می باشد. این مجموعه متعهد به تولید انواع پارچه های برزنتی ضدآب با کیفیت و درجه یک به مشتریان می باشند. 

پارچه های برزنتی تولید شده در این مجموعه در برابر فشار 1000 میلی لیتری آب از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار هستند و به عبارتی مانع از نفوذ آب به داخل پارچه می شود. 

این مجموعه همواره به دلیل تولید محصولات با کیفیت از مشتریان ثابت بسیار زیادی برخوردار می باشد. مجموعه ی ایران برزنت با داشتن کادر مجرب و مجهزترین دستگاه های پیشرفته به تولید انواع پارچه های برزنتی با بهترین متریال و کیفیت بالا پرداخته است.

در حال حاضر به دلیل نوسانات بازار نمی توان، قیمت دقیقی از پارچه برزنتی ضد آب نام برد. جهت اطلاع از قیمت پارچه برزنتی ضد آب با کارشناسان ما در مجموعه ی ایران برزنت تماس حاصل فرمایید. 

قیمت پارچه برزنت سبک 

پارچه برزنت

قیمت پارچه برزنت سبک 

قیمت پارچه برزنت سبک در فروشگاه ایران برزنت بر حسب اندازه و ضخامت پارچه تعیین می شود. البته نوع پارچه برزنت و کیفیت آن تاثیر مستقیم بر روی تعیین قیمت انواع پارچه های برزنتی می گذارد. 

گروه تولیدی ایران برزنت به عنوان منصف ترین مراکزی است ، که انواع پارچه های برزنتی را با وزن سبک با ضخامت 1 تا 2 لایه با ارزان ترین قیمت به مشتریان خود ارائه می دهد. 

مجموعه ی ایران برزنت به دلیل استفاده از بهترین متریال روز دنیا انواع پارچه های برزنت را با وزن کم با بالاترین کیفیت و بهترین نوع دوخت تولید می کند. این پارچه ها به دلیل وزن کم دارای کاربرد و کارایی بالا با ویژگی و خصوصیات منحصر به فردی می باشند. 
جهت تهیه ی پارچه برزنت سبک با قیمت مناسب و کیفیت بالا با شماره های درج شده در سایت ایران برزنت تماس حاصل فرمایید. کارشناسان این مجموعه در ساعات اداری آماده ی پاسخگویی به سوالات شما مشتریان عزیز و ارجمند می باشند. 

قیمت پارچه برزنت ارزان در کرج

 پارچه برزنت

قیمت پارچه برزنت ارزان در کرج 

 

قیمت پارچه برزنت در فروشگاه های ایران برزنت ارزان و کاملا اقتصادی تعیین شده است. 

این مجموعه به عنوان معتبرترین و بزرگترین مراکزی است ، که انواع پارچه های برزنتی را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت به مشتریان خود ارائه می دهد. 

قیمت پارچه برزنت با توجه به اندازه، ضخامت، حجم مواد و کیفیت آن مشخص می شود. مجموعه ی ایران برزنت بیش از سه دهه به تولید انواع پارچه برزنت با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب پرداخته است و همواره از مشتریان ثابت زیادی برخوردار می باشد. 

مجموعه ی ایران برزنت سالهاست که مشغول به تولید و طراحی انواع پارچه های برزنتی با کیفیت و درجه یک در ایران می باشد. این برزنت فروش انواع پارچه های با کیفیت و درجه یک خود را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت به مشتریان خود به فروش می رساند. این مجموعه به عنوان برترین و بهترین برزنت فروشی در کرج می باشد. 
شما مشتریان محترم می توانید انواع برزنت های مقاوم و مستحکم را با ارزان ترین قیمت و بهترین کیفیت تنها از مجموعه ی ایران برزنت تهیه و خریداری نمایید. 

جهت اطلاع از لیست قیمت انواع پارچه های برزنتی با کیفیت در این مجموعه با شماره های سایت در تماس باشید. 

قیمت چادر مسافرتی برزنت 

 چادر مسافرتی

قیمت چادر مسافرتی برزنت

قیمت چادر مسافرتی برزنت نسبت به چادر های مسافرتی معمولی بالاتر برخوردار می باشد.

علت قیمت بالاتر در چادر برزنت مسافرتی به دلیل جنس با کیفیت، مستحکم، خاصیت ضد آب، ضد آفتاب، ضد باکتری، ضد ساییدگی، ضد چروک و ضد رطوبت می باشد.

چادر مسافرتی به دلیل خاصیت ضد آب از نفوذ آب به داخل چادر جلوگیری می کند. مجموعه ی ایران برزنت انواع چادرهای مسافرتی را با پارچه های برزنتی با بهترین کیفیت تولید می کند. 

قیمت چادر برزنت مسافرتی به عوامل متعددی همچون: ضخامت، کیفیت، نوع دوخت و متراژ بستگی دارد. 

چادر برزنت مسافرتی معمولا برای افراد علاقمند به کمپینگ و یا طبیعت گردی گزینه ی مناسبی می باشد.

چرا که استفاده از چادر برزنت مسافرتی سبب گذراندن اوقات خوش فراغت و حفظ حریم شخصی و خصوصی افراد می شود.

مجموعه ی ایران برزنت انواع چادر برزنت مسافرتی را با کیفیت بالا تولید می کند. چادر برزنت مسافرتی به دلیل وزن سبک دارای خاصیت جا به جایی آسانی می باشد.

ظر فیت چادر برزنت مسافرتی بر اساس گنجایش افراد متفاوت می باشد. برای اطلاع از قیمت با شماره های ایران برزنت در تماس باشید. 

 

خرید برزنت از تهران

 برزنت

خرید برزنت از تهران

خرید برزنت از تهران با قیمت اقتصادی برای تهرانی های عزیز محاسبه می گردد. گروه تولیدی ایران برزنت به عنوان منصف ترین فروشنده های برزنت های با کیفیت در تهران و یا سراسر کشور می باشد. 

خرید این پارچه های برزنتی با کیفیت از مجموعه ی ایران برزنت به صورت متری ، رولی ، طاقه ای و یا عمده می باشند. 
شما مشتریان محترم و ارجمند می توانید انواع برزنت های با کیفیت را اعم از : برزنت شمعی ، برزنت کیفی ، برزنت ضد آب ، برزنت نسوز ، برزنت سایبان ، برزنت موادی ، برزنت خام ، برزنت چاپی ، برزنت خطی و ...  را از مجموعه ی ایران برزنت با اندازه ها و رنگبندی های مختلف با ضخامت های متفاوت تهیه و خریداری نمایید.
تمامی پارچه های برزنتی ارائه شده به مشتری ، از کیفیت و جنس بی نظیری برخوردار می باشند. انواع پارچه های برزنتی موجود در این فروشگاه ، تولید گروه ایران برزنت می باشند. 

سقف پارچه ای ثابت

 برزنت

سقف پارچه ای ثابت

 

سقف پارچه ای در کارخانه ی ایران برزنت با استفاده از مواد و متریال درجه یک قابل تولید می باشد. 

این مدل از پارچه های برزنتی در فروشگاه های ایران برزنت ، با توجه به درخواست مشتری در اندازه های مختلفی قابل تولید هستند و مشتریان این مجموعه می توانند در رنگبندی و طرح های متنوع این نوع از سقف های برزنتی با کیفیت ار تهیه و خریداری نمایند. 

این نوع از پارچه های برزنتی دارای خاصیت ضد آب ، صد آفتاب ، ضد گرد و غبار ، ضد آلودگی و ضد پوسیدگی هستند و در برابر تغییرات دمایی و محیطی از مقاومت و استحکام ویژه ای برخوردار می باشند. 
به همین علت است ، که در ایجاد سقف های پارچه ای چه ثابت و چه متحرک از پارچه های برزنتی استفاده می کنند. 

پارچه ی به کار برده شده در ایجاد سقف های برزنتی معمولا از دو نوع پلی استر و یا پی وی سی می باشند. چرا که این دو نوع پارچه از مقاومت و استحکام بالایی در برابر تغییرات محیطی و دمایی برخوردار هستنند. 
مراکز تولید اغلب در تولید سقف های پارچه ای از مواد ضد uv و ضد ماوراء بنفش استفاده می کنند. این پارچه ها دارای مکانیزم ثابت و بدون تحرک هستند و نصب آن ها به صورت دستی امکان پذیر می باشند. 

فروش برزنت ضخیم

برزنت

فروش برزنت ضخیم

 

فروش برزنت ضخیم با ضخامت 3 لایه ، 4 لایه ، 5 لایه و 6 لایه در مجموعه ی ایران برزنت با بهترین کیفیت به صورت عمده و متری صورت می پذیرد. 

گروه تولیدی ایران برزنت ، انواع برزنت های اعلاء و درجه یک خود را با قیمت ارزان و کیفیتی منحصر به فرد به مشتریان خود ارائه می دهد. 

این پارچه ها به دلیل تعداد لایه های بالا ، از استحکام و مقاومت عالی برخوردار هستند. 

نساجی ایران برزنت به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین مراکز تولیدی پارچه برزنت در سطح کشور شناخته شده است. این مجموعه انواع برزنت را با ضخامت بالا از سه لایه تا شش لایه با بالاترین کیفیت با استفاده از دو نوع الیاف مرغوب و با کیفیت تولید و روانه ی بازار می کند. 
گروه تولیدی ایران برزنت به دلیل دارا بودن دانش 30 ساله ی خود انواع برزنت را با ضخامت بالا با استفاده از متریال با کیفیت و خوش دوخت تولید و خدمت شما مشتریان عزیز و ارجمند به فروش می رساند. 

پارچه برزنتی رنگی 

 پارچه برزنت

پارچه برزنتی رنگی 

 

پارچه برزنتی رنگی در کارخانه ی ایران برزنت با رنگبندی های زیبا قابل تولید می باشد. 

این پارچه ها دارای انواع مختلفی می باشند ، که به کمک مواد رنگی با کیفیت تولید شده اند. 

پارچه برزنت رنگی با عرض 100 تا 200 سانتی متر و طول 50 تا 100 متر تولید می شود. 

این پارچه ها از کیفیت بالا و جنس عالی در مجموعه ی ایران برزنت برخوردار هستند. 

پارچه برزنتی رنگی تحول عظیم در صنعت نساجی به وجود آورده است.

چرا که همه ی افراد با توجه به سلیقه ی خود می توانند، پارچه های برزنتی را در رنگ و طرح های مختلف خریداری کنند.

مجموعه ی ایران برزنت انواع پارچه های برزنتی را در رنگ های مختلف تولید می کند.

پارچه های برزنتی معمولا با طرح های راه راه، چریکی و ساده تولید می شوند.

از رنگبندی پارچه های برزنتی می توان به رنگ آبی، زرد، سبز، قهوه ای، سفید، خاکی و طوسی اشاره کرد.

صفحه قبل 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 صفحه بعد