x تبلیغات
تولید کننده انواع پارچه برزنت درجه یک

استعلام قیمت برزنت  

برزنت

استعلام قیمت برزنت

استعلام قیمت برزنت از مرکز ایران برزنت بر اساس نوع پارچه تعیین می گردد. 

گروه ایران برزنت اخیرا برای افرادی که خواهان تهیه ی انواع برزنت با کیفیت بالا هستند، خرید به صورت عمده را در اختیار خریداران واقعی قرار داده است.

با خرید برزنت به صورت عمده از تخفیفات ویژه و استثنایی این مجموعه برخوردار می شوید. 

این پارچه ها به دلیل تولید در انواع مختلف دارای قیمت های متفاوتی می باشند.

امروزه به دلیل نوسانات بازار انواع مواد اولیه ی برزنت، با قیمت های متفاوتی خریداری می شود و گروه تولیدی ایران برزنت ناچار مجبور به فروش انواع برزنت با قیمت های متفاوتی می باشد. 
به همین علت در حال حاضر نمی توان، قیمت دقیقی از برزنت ها اعلام کرد.

جهت استعلام و اطلاع از قیمت انواع برزنت با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید. 

قیمت پرده برزنت

برزنت

قیمت پرده برزنت

قیمت پرده برزنت در کارخانه ی بزرگ ایران برزنت ارزان است . چرا که این کارخانه با عرضه ی مستقیم توانسته انواع برزنت درجه یک را با قیمت های اقتصادی و ارزان به مشتری ارائه دهد. 

امروزه به دلیل نوسانات بازار تمامی پرده های برزنتی در فروشگاه ها و یا مراکز فروش ، با قیمت های مختلفی به فروش می رسند. 
قیمت این پارچه ها بر حسب اندازه ی پارچه ی خریداری شده توسط مشتری تعیین و مشخص می گردند. معمولااز این پارچه ها برای جداسازی بخشی از مکان با مکان دیگر مورد استفاده قرار می گیرند. 
مجموعه ی ایران برزنت ، انواع پرده های برزنتی خوب و با کیفیت بالا را در مجموعه ی خود با ارزان ترین قیمت ها به فروش می رساند، تا همه افراد بتوانند بر حسب نیاز یکی از بهترین محصولات برزنتی را از این مجموعه با ارزان ترین قیمت ها تهیه و خریداری نمایند. 

فروش برزنت متری ضد آفتاب

برزنت

فروش برزنت متری ضد آفتاب

فروش برزنت متری ضد آفتاب در مرکز ایران برزنت با ابعاد و ضخامت ها یمختلف به مشتری امکان پذیر می باشد. 

برزنت متری ضد آفتاب در برابر حرارت ، آتش ، گرما و اشعه ی مضر نور آفتاب از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار می باشند.

این پارچه ها در انواع مختلف با ابعاد و ضخامت های متفاوتی قابل تولید هستند. 
گروه تولیدی ایران برزنت به عنوان برترین تولید کننده ی برزنت متری ضد آفتاب در ایران می باشد.

این مجموعه انواع برزنت های متری مقاوم در برابر آفتاب را با بهترین متریال روز دنیا تولید می کند. 
فروش برزنت متری ضد آفتاب در فروشگاه های ایران برزنت با متراز و اندازه های مختلف درمجموعه ی ایران برزنت امکان پذیر می باشد. 
این مجموعه انواع برزنت های متری ضد آفتاب خود را در مجموعه ی خود به صورت متری در متراژ و اندازه های مختلف به مشتریان خود به فروش می رساند. 

قیمت برزنت سبک

برزنت

قیمت برزنت سبک

قیمت برزنت سبک در کارخانه ی ایران برزنت ارزانتر از سایر مراکز و تولیدی های پارچه تعیین شده است. 

این پارچه ها به دلیل تعداد لایه های کمتر و وزن سبک تر دارای قیمت پایین تری می باشند و مجموعه ی ایران برزنت انواع این محصول با کیفیت و درجه یک را برای مشتریان خود با حداقل قیمت تولیدی محاسبه می کند. 
مرکز فروش ایران برزنت ، انواع پارچه های برزنتی سبک را با ارزانترین قیمت ها نسبت به سایر مراکز پارچه فروشی به مشتریان خود ارائه می دهد. 

خرید برزنت از مجموعه ی بزرگ ایران برزنت به صورت عمده و متری در اندازه مختلف صورت می پذیرد. 
به طبع هر چقدر اندازه و متراژ خریداری شده ی پارچه از سمت مشتری بیشتر باشد ، قیمت نهایی محصول بالاتر می رود. 

به همین علت برای اطلاع از قیمت با مرکز ایران برزنت در تماس باشید. 

برزنت مشکی

برزنت

برزنت مشکی

برزنت مشکی در کارخانه ی ایران برزنت با استفاده از رنگ و مواد درجه یک قابل تولید می باشد. 

این پارچه ها به کمک الیاف پلی استری و طبیعی قابل تولید می باشند و به دلیل استفاده از الیاف پلی استری با درصد بالا ، دارای خاصیت ضد آب و ضد باکتری می باشند. 

البته این موضوع به همین جا ختم نمی شود . از پارچه های برزنتی با تراکم بافت عالی می توان در تولید انواع روکش های برزنتی جنس عالی و با کیفیت استفاده کرد. 
از جمله این نوع از روکش های برزنتی می توان به روکش برزنتی دستگاه های صنعتی ، روکش برزنتی مواد غذایی ، روکش برزنت محصولات دامی و یا روکش برزنتی انواع خودروها اشاره کرد. 

این پارچه ها در ابتدا به صورت خام قابل تولید هستند و سپس با ترکیبی از مواد و رنگ های مخصوص با رنگ مشکی قابل تولید می باشند. 
پارچه برزنت مشکی جزء آن دسته از پارچه های برزنتی است ، که به راحتی در دسترس عموم قرار گرفته است. این پارچه ها جزء پارچه های شناخته شده ای هستند ، که دارای خریداران و طرفداران بی شماری می باشند. 

خط تولید برزنت موادی

برزنت

خط تولید برزنت موادی

یکی از بهترین خط تولید برزنت موادی متعلق به کارخانه ی ایران برزنت می باشد. 

پارچه های برزنتی دارای استانداردهای مشخص و ویژه ای هستند ، که به دلیل تولید در مراکز تولیدی مختلف ، هر مرکز این پارچه ها را با جنس و کیفیت های مختلفی تولید می کند. 
قبل از اینکه به دنبال تهیه و یا خرید برزنت باشد ، باید نوع نیاز خود را از خرید این پارچه ی مرغوب مشخص کنید. برزنت در انواع مختلف قابل تولید می باشد ، که هر یک دارای ویژگی و کاربردهای مشخصی می باشد. 
هر کدام از برزنت های تولید شده بر اساس کیفیت و نوع بافت ، دارای یک قابلیت و ویژگی منحصر به فردی می باشند. شما می توانید با مراجعه به صفحات مجازی مجموعه ی مورد نظر ، اظهار نظر مشتریان را در مجموعه بخوانید و متوجه میزان کیفیت محصولات تولید شده در مجموعه شوید. 

قیمت برزنت ارزان در تهران

برزنت

قیمت برزنت ارزان در تهران

قیمت برزنت ارزان در تهران توسط گروه ایران برزنت ارزان تعیین شده است. 

قیمت تمام شده در این مرکز تولیدی ارزان و اقتصادی می باشد و مرکز ایران برزنت به دلیل رقابت با سایر مراکز انواع برزنت درجه یک خود را با حداقل قیمت تعیین و مشخص می کند. 

قیمت برای بسیاری از افراد در حین خرید محصول از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. چرا که قیمت تعیین شده ی محصول ، مشخص کننده ی خرید کالا توسط مشتری می باشد. 
گروه ایران برزنت با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی جامعه ، انواع پارچه های برزنتی را با کمترین سود کاری به مشتری ارائه می دهند. 
کیفیت نیز به عنوان یکی از پارامترهای تعیین کننده در تهیه ی یک محصول است ، که مرکز ایران برزنت با در نظر گرفتن کیفیت بالا ، قیمت عادلانه ای برای محصولات خود در نظر گرفته شده است. 

برای اطلاع از قیمت با مرکز ایران برزنت تماس حاصل فرمایید. 

قیمت برزنت ضد آب 

برزنت

قیمت برزنت ضد آب

قیمت برزنت ضد آب در مرکز بزرگ ایران برزنت ارزان و اقتصادی تعیین شده است و بر اساس نوع پارچه قیمت نهایی آن مشخص می گردد. 

قیمت برزنت ضد آب در بسیاری از مراکز تولید با توجه به نرخ روز تعیین و مشخص می گردد.

اما مجموعه ی ایران برزنت انواع این محصولات با کیفیت و درجه یک را با حذف هر گونه واسطه و یا برخی از بازاریان دلال ، با ارزانترین قیمت ها به فروش می رسند.
مجموعه ی ایران برزنت برای تولید پارچه هایی با خاصیت ضد آب ، از مواد اولیه ی نانو ، روکش های پلاستیکی و الیاف پلی استری استفاده می کند ، تا پارچه در برابر آب از مقاومت و استحکام بالای برخوردار باشد. 

همین امر در تعیین قیمت نهایی برزنت های ضد آبی تاثیر شایانی دارد. یعنی درصد مقاومت پارچه های ضد آب بر اساس نوع مواد اولیه ی استفاده شده در پارچه مشخص می گردد. 
اما مجموعه ی ایران برزنت در نظر دارد ، که قیمت نهایی این محصول با کیفیت و درجه یک را در بازار به قیمت کف بازار ارائه دهد ، به همین علت قیمت نهایی برزنت های ضد آب در مجموعه ی ایران برزنت ارزان و اقتصادی تعیین شده است. 

فروش فوق العاده برزنت خطی

برزنت

فروش فوق العاده برزنت خطی

فروش فوق العاده برزنت خطی در مرکز ایران برزنت با قیمت های عادلانه در رنگبندی های متنوع برای شما مشتریان عزیز و ارجمند فراهم شده است. 

برزنت خطی جزء همان دسته از پارچه های برزنتی است ، که به دلیل تولید با مواد درجه یک از مقاومت و استحکام فوق العاده ای در برابر سوراخ شدگی ، پوسیدگی و یا ساییدگی برخوردار می باشد. 
این پارچه ها از استحکام ، دوام و مقاومت بالایی برخوردار هستند و به دلیل تنوع رنگی بی نظیر از مشتریان بسیاری زیادی برخوردار هستند. 

فروش فوق العاده برزنت خطی را در فروشگاه های ایران برزنت از دست ندهید ! این مجموعه برای مشتریان خود قیمت های ارزانی را با بهترین کیفیت در نظر گرفته است. 

گروه تولیدی ایران برزنت انواع پارچه های برزنتی با کیفیت را با ارزانترین قیمت ها به مشتریان خود ارائه می دهند. فروش برزنت خطی توسط مجموعه ی ایران برزنت با ضخامت ، اندازه ، گرم و در انواع مختلف امکان پذیر می باشد.

تولیدی کیف وچمدان

برزنت

تولیدی کیف وچمدان

شناخته شده ترین و بهترین تولیدی کیف وچمدان متعلق به مرکز ایران برزنت می باشد. 
کارخانه ی ایران برزنت به عنوان برترین تولیدی است ، که انواع کیف و یا چمدان های برزنتی را به کمک پارچه های برزنتی با بهترین کیفیت دوخت و مرغوب ترین جنس تولید می کند. 
کیف وچمدان دارای دوخت ممتازی می باشد و کارخانه ی ایران برزنت این مدل از محصولات برزنتی را با استفاده از چرخ خیاطی و دستگاه ها مجهز تولید می کند. 

استفاده از کیف و چمدان های برزنتی به عنوان برترین و بهترین انتخاب برای استفاده در سفرهای طولانی مدت و یا کوتاه مدت می باشند. 
کیف وچمدان همانند سایر محصولات تولید شده ی برزنتی در کارخانه ی ایران برزنت است ، که با استفاده از مواد درجه یک و روز دنیا قابل تولید می باشد. 

این مرکز تولیدی با ضمانت بالا انواع پارچه های برزنتی مخصوص چمدان را تولید و به مشتری به صورت مستقیم و بدون واسطه ارائه می دهد.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 صفحه بعد