x تبلیغات
تولید کننده انواع پارچه برزنت درجه یک

قیمت برزنت ضد آب 

برزنت

قیمت برزنت ضد آب

قیمت برزنت ضد آب در مرکز ایران برزنت بر اساس نوع فروش عمده و متری تعیین می شود. 

اگر مشتریان این مجموعه متقاضی خرید عمده برزنت ضد آب باشند ، به طبع قیمت ارزانتری برای این مرکز برای تهیه ی محصول تهیه و خرداری می نمایند. 

مجموعه ی ایران برزنت برای تولید پارچه هایی با خاصیت ضد آب ، از مواد اولیه ی نانو ، روکش های پلاستیکی و الیاف پلی استری استفاده می کند ، تا پارچه در برابر آب از مقاومت و استحکام بالای برخوردار باشد. 
میزان مواد واولیه ی به کار برده شده در این پارچه ها تا حد زیادی میزان مقاومت و استحکام برزنت های نانو را در برابر آب مشخص می کند .
همین امر در تعیین قیمت نهایی برزنت های ضد آبی تاثیر شایانی دارد. یعنی درصد مقاومت پارچه های ضد آب بر اساس نوع مواد اولیه ی استفاده شده در پارچه مشخص می گردد. 

برزنت سیلیکونی

برزنت

برزنت سیلیکونی

برزنت سیلیکونی به عنوان یکی از پارچه های برزنتی ضد آب و ضد چروک در بازار به شمار می رود. 

الیاف سیلیکونی به دلیل ساختار و خاصیت منحصر به فرد ، سب ایجاد خاصیت ضد حرارتی و ضد اشتعال در این مدل از پارچه های برزنتی شده است. 
برزنت سیلیکونی جزء آن دسته از پارچه های برزنتی نسوزی است ، که در برابر مواد شیمیایی ، روغن داغ ، اسیدی و حرارت از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار می باشد. 
این نوع از پارچه های برزنتی مقاوم به عنوان یک پارچه ی نسوز و عایق حرارتی مقاوم در برابر حرارت و شعله های آتش به شمار می روند. 

قیمت برزنت ارزان 

برزنت

قیمت برزنت ارزان

قیمت برزنت ارزان در مرکز فروش ایران برزنت با توجه به نوع پارچه تعیین شده است.

انواع پارچه های به فروش رسیده شده در این مجموعه ارزانتر و اقتصادی تر از سایر مراکز تولید تعیین شده است. 

برزنت به دلیل مقاوم بودن پارچه و کیفیت بالا در میزان تار و پود پارچه ، همواره دارای متقاضیان خرید بی شماری می باشد.

به همین علت مجموعه ی ایران برزنت برای جذب مشتریان خود ، انواع برزنت های درجه یک را با بهترین کیفیت به مشتریان خود ارائه می دهد. 

قیمت برزنت در وهله ی اول بر اساس نوع پارچه و درجه ی کیفیت آن تعیین و مشخص می شود.

گروه تولیدی ایران برزنت جزء آن دسته از مراکزی است ، که پارچه های برزنت را با استفاده از مواد درجه یک و عالی تولید می کند و محصولات خود را با قیمت ارزانی به مشتریان ارائه می دهند. 

خرید برزنت عمده

برزنت

خرید برزنت عمده

خرید برزنت عمده در مجموعه ی ایران برزنت طرفداران خاص خود را دارد و افراد انواع این محصول با کیفیت و درجه یک را با قیمت های ارزان می توانند از این مجموعه تهیه و خریداری نمایند. 

گروه تولیدی ایران برزنت برای آن دسته از افرادی که انواع برزنت را با اندازه و متراژهای بالا می خواهند ، انواع برزنت را به صورت عمده به مشتریان خود به ارائه می دهند.  
خرید برزنت عمده از فروشگاه های ایران برزنت برای شما مشتریان عزیز و ارجمند در انواع مختلف امکان پذیر می باشد.

شما می توانید انواع برزنت های با کیفیت و درجه یک را از مجموعه ی ایران برزنت به صورت سفارشی یا غیر سفارشی و حضوری یا غیر حضوری تهیه و خریداری نمایید. 

 

خرید برزنت کوله پشتی

برزنت

خرید برزنت کوله پشتی

خرید برزنت کوله پشتی از فروشگاه های ایران برزنت با قیمت های ارزان و عادلانه ای محاسبه می گردد. 

از ویژگی های برزنت کوله پشتی می توان به جنس نانوی این پارچه ها اشاره کرد. یعنی اگر پارچه کیفی مدت زمان زیادی مورد استفاده قرار گیرد ، دچار جذب آلودگی و یا کثیفی به بدنه ی پارچه نمی شود و حتی با یک دستمال نمناک ، پارچه به راحتی قابلیت تمیز شدگی دارد. 
خرید برزنت کوله پشتی از مجموعه ی ایران برزنت در ابعاد و اندازه های مختلف با تعداد لایه های متفاوت برای مشتریان عزیز این مجموعه فراهم شده است. 
شما می توانید این مدل از پارچه های برزنتی پر طرفدار و جنس عالی را از این مجموعه به صورت متری و یا عمده تهیه و خریداری نمایید. 

 

قیمت برزنت ضد آب 

برزنت

قیمت برزنت ضد آب

قیمت برزنت ضد آب در کارخانه ی ایران برزنت به نرخ تولیدی مشخص می شود. 

میزان مواد واولیه ی به کار برده شده در این پارچه ها تا حد زیادی میزان مقاومت و استحکام برزنت های نانو را در برابر آب مشخص می کند .
همین امر در تعیین قیمت نهایی برزنت های ضد آبی تاثیر شایانی دارد. یعنی درصد مقاومت پارچه های ضد آب بر اساس نوع مواد اولیه ی استفاده شده در پارچه مشخص می گردد. 
اما مجموعه ی ایران برزنت در نظر دارد ، که قیمت نهایی این محصول با کیفیت و درجه یک را در بازار به قیمت کف بازار ارائه دهد ، به همین علت قیمت نهایی برزنت های ضد آب در مجموعه ی ایران برزنت ارزان و اقتصادی تعیین شده است. 

 

قیمت برزنت جودون 

برزنت

قیمت برزنت جودون 

قیمت برزنت جودون در مجموعه ی ایران برزنت ارزانتر از سایر مراکز تولیید تعیین شده است. 

مجموعه ی ایران برزنت به عنوان برترین و معتبرترین مراکز خریدی است ، که انواع برزنت های جودون را با قیمت های عادلانه ای به مشتریان خود ارائه می دهند. 
این پارچه ها از جنس و کیفیت منحصر به فردی برخوردار هستند ، که به دلیل ترکیب با مواد و متریال مختلف ، دارای جنس و قابلیت های متفاوتی می باشند.
برای اطلاع از لیست قیمت انواع برزنت های جودون با شماره های درج شده در سایت جهان برزنت در تماس باشید. 

کارخانه تولید برزنت

برزنت

کارخانه تولید برزنت

کارخانه تولیدی ایران برزنت انواع برزنت های با کیفیت را با بهترین نوع دوخت تولید و روانه ی بازار می کند. 

این کارخانه انواع برزنت را با استفاده از دستگاه های پرس و تمام اتومات تولید می کند. وجود این دستگاه ها در اکثر تولید ها موجب تولید محصول نهایی با دوخت تمیز و کیفیت بالا شده است. 
این دستگاه ها قادر به دوخت انواع برزنت با اندازه و ضخامت های مختلف هستند. کارخانه ی ایران برزنت ، انواع برزنت را با کیفیت بالا تولید می کند و سپس به مراکز پخش و فروش این مجموعه ارسال می کند. 
نحوه ی خرید و فروش این نوع از پارچه ها در مراکز پخش ایران برزنت ، به صورت عمده ، طاقه ای و متری می باشند. 
پارچه های برزنتی در مجموعه ی ایران برزنت با تراکم بافت فوق العاده و عالی تولید می شوند. کارخانه ی ایران برزنت به عنوان برترین کارخانه های تولیدی انواع پارچه های برزنتی در ایران به شمار می رود. 

برزنت چریکی

برزنت

برزنت چریکی

برزنت چریکی در مجموعه ی بزرگ ایران برزنت با استفاده از مواد و متریال درجه یک با رنگبندی و با بالاترین کیفیت تولید می شود. 

این پارچه ها به دلیل کیفیت عالی و جنس مرغوب در برابر هر چهار فصل سال دارای مقاومت عالی می باند و به عنوان یکی از پارچه های مستحکم و با دوام شناخته شده اند. 

این پارچه ها به دلیل کیفیت بالا دارای متقاضیان خرید بسیار زیادی می باشند.

از قابلیت های برزنت چریکی می توان به مقاومت بالای این پارچه ها در برابر اشعه ی مضر نور آفتاب ، مقاومت بالا در برابر سایش و فرسودگی و ... اشاره کرد. 
معمولا از این پارچه ها در مکان های عمومی با شرایط آب و هوایی مختلف استفاده می شوند.

این پارچه ها در برابر تغییرات آب و هوایی از عملکرد خوبی برخوردار می باشند. 

فروش متری برزنت در تهران

برزنت

فروش متری برزنت در تهران

فروش متری برزنت در تهران در ابعاد و اندازه های مختلف با بهترین کیفیت و نوع دوخت در مجموعه ی ایران برزنت امکان پذیر می باشد. 

مجموعه انواع برزنت های رولی را با بالاترین کیفیت و ارزانترین قیمت به مشتریان خود ارائه می دهد.

فروش متری برزنت در تهران به صورت حضوری و سایر شهرها به صورت غیر حضوری در مدت زمان کم ارسال می گردد. 
انواع و اقسام برزنت به صورت رولی در عرض و طول های مختلف قابل فروش می باشد. این پارچه ها دارای رنگبندی : سبز ، آبی ، قهوه ای ، طوسی ، مشکی ، سفید ، کرم ، خاکی و سایر رنگبندی ها می باشند. 
گروه تولیدی ایران برزنت انتخاب انواع برزنت های رولی را برای مشتریان خود باز گذاشته است و شما می توانید انواع پارچه های رولی را از این مجموعه با هر اندازه ، ضخامت و یا رنگبندی از بزرگترین مجموعه ی ایران برزنت تهیه و خریداری نمایید. 

صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 صفحه بعد